Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Nyelv

Hungarian hu
English en
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Blog

Blog

Klein Dávid és Suhajda Szilárd - Mi történik a magasban?

Klein Dávid és Suhajda Szilárd immáron több mint egy hónapja indultak el a Zajo Dhaulagiri 2021 Expedícióra. Kalandos útjuk alatt folyamatosan kiemelt figyelmet kell fordítaniuk az egészségi állapotukra, illetve az oxigénszint különbségek miatt megfelelő akklimatizációs köröket kell tenniük, hogy szervezetüket szoktatni tudják a különböző magasságok sajátosságaiból adódó terheléshez.

Elrajtolt a Zajo Dhaulagiri Expedíció 2021 A Himalája felé vette útját Klein Dávid és Suhajda Szilárd. A Zajo Dhaulagiri Expedíció 2021 célja Földünk hetedik legmagasabb hegycsúcsa, a 8167 méteres Dhaulagiri, melyet mindmáig csupán egyetlen honfitársunk, a néhai Erőss Zsolt ért el tizenöt évvel ezelőtt.
Mit és mit ne csinálj edzés előtt? Az edzés előtti időszak különösen fontos, hiszen ilyenkor „alapozzuk” meg az edzés során nyújtott teljesítményünket. Ha éhesen, szomjasan vagy fáradtan kezdünk neki, akkor az eredményünk is elmarad a várttól. Ráadásul, ahogy azt már az előző blogcikkekből megtudhattátok a regeneráció már az edzés előtt megkezdődik!
Felkészülés a következő szezonra. Ezt ne hibázd el az alapozáskor! A szezon végeztével a pihenő- vagy átmeneti időszak a legnyugodtabb periódus egy sportoló életében. Úgy is mondhatnánk, hogy a „vihar előtti csend”, hiszen az alapozás megkezdésével nagy mennyiségű edzés zúdul rá. A pihenés alatt sokan jelentősen korlátozzák az energiabevitelüket, hogy ne plusz kilókkal kezdjék meg az alapozást. A mennyiségi edzések azonban igencsak növelik a szervezet energiaszükségletét, így nagy váltás következik be. 
Érmet szeretnék nyerni a tokiói olimpián! – Interjú Burián Kata úszóval Tehetséges, ambiciózus, fiatal. Ő Burián Kata, 2x-es Európa-bajnoki bronzérmes úszó, akinek jelenleg csak egy cél lebeg a szeme előtt: Éremmel hazatérni a tokiói olimpiáról! A vele készített interjúban megosztotta velünk az EB-n elért sikerének tényezőit, és azt, hogy milyen tervekkel vág neki Tokiónak.
Sportolás a nyári melegben? 5+1 tipp a dehidráció elkerülésére Sportolás közben folyadékot veszítünk. Ez különösen igaz nyáron, amikor a nagy hőség fokozott izzadásra készteti a szervezetünket. Ilyenkor nagyon fontos a megfelelő hidratáltság biztosítása. Ha ez elmarad, akkor a kiszáradás különböző fokú tüneteit tapasztalhatjuk magunkon (pl.: szomjúságérzet, fejfájás, gyengeség). Szerencsére ez tudatos folyadékfogyasztással és néhány egyszerű praktikával megelőzhető!
8 TIPP A HATÉKONY REGENERÁCIÓÉRT

A jobb sportteljesítmény nemcsak az elvégzett edzés mennyiségétől függ. Csak akkor tudsz fejlődni és magas szintű sportteljesítményt elérni, amennyiben elég időt szánsz a regenerációra.

Íme 8 dolog, amire érdemes odafigyelned, ha tudatosan támogatni szeretnéd az edzés utáni regenerációdat.

Interjú Galambos Péter 2x-es Európa-bajnok, 3x-os világbajnoki ezüstérmes evezőssel

Több, mint 10 éve az élvonalban! - Interjú Galambos Péter 2x-es Európa-bajnok, 3x-os világbajnoki ezüstérmes evezőssel

 

Egyéni maratoni csúcs! – Tugyi Levente tájfutó beavatott minket sikerének titkaiba!

2: 29: 30 – Ezzel az egyéni rekordidővel ért célba Tugyi Levente szponzoráltunk a március 7-én, Debrecenben megrendezett országos maratoni bajnokságon. Csúcsidejével bronz érmet szerzett.
Interjúnkban sikerének titkairól, jövőbeni terveiről kérdeztük!

Ki jelenti a motivációt a Békéscsabai Röplabda SE játékosainak!  #YouAreTheMotivation

„Példát mutat a többieknek”; Alázatos, szorgalmas és minden helyzetben pozitív”; „A legjobbját nyújtja”; „Laza mégis összeszedett”; „Minden ismétlést nagyon precízen csinál”

A BRSE röplabdásai elmesélték, hogy melyik csapattársuk a leginkább ösztönző számukra és miért. Érezni a videóból, hogy milyen remek közösséget alkotnak a lányok.

Számunkra a BRSE játékosai jelentik a motivációt és mindazon sportolók, akik kitartó munkájukkal, erőfeszítéseikkel nap mint nap tesznek a sportcéljaikért!

#YouAreTheMotivation #Nutri8

A Debrecen futballistái elárulták, hogy melyik társuk jelenléte a leginkább motiváló számukra és miért.

Jó érzés látni, hogy milyen tisztelettel vannak egymás iránt srácok. Számunkra a DVSC játékosai jelentik a motivációt és mindazon sportolók, akik kitartó munkájukkal, erőfeszítéseikkel nap mint nap tesznek a sportcéljaikért!

Mire kell figyelni, ha télen sportolsz?

 

Nutri8+1 tipp, hogy egészséges maradj és elkerüld a sérüléseket!

Keresés